måndag 2 juli 2007

Bjorn's first trip to New Sweden

This weekend, Laura, Bjorn and I drove up to see Matt & Jess in New Sweden, who live close to Stockholm, Maine :-). We started our trip Friday afternoon after Laura and I came home from work, Bjorn slept for about an hour or so and was from there on awake on and off until we arrived at 22:00. Overall he did great as it is a very long drive, especially for him sitting strapped in to his car seat. Laura sat in the backseat with him during most of the trip playing with him and reading to him, which did soothe him. Bjorn absolutely loved Jess, and he got a huge kick out of Matt, both of whom are going to make great parents very soon :- ) .


We did not have a great deal of luck with the weather, but we managed to spend a little time outside, and we had a very nice and relaxing weekend. It is so beautiful up there and people are so nice and friendly, and of course everyone we met adored Bjorn.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Firade ni traditionell midsommar i New Sweden?

ninamy sa...

Hejhej!

Nu finns det dop-bilder i bloggen. :-) Såvitt jag vet så får man vara hur gammal som helst när man döps. Jag vet folk som har döpt sina 2-åringar. Många döps ju dessutom när de konfirmeras, så det får man nog bestämma själv. Det kanske blir ett dop i alnö gamla kyrka eller i njurunda för Björn nästa sommar då..? :-)

Pappa Nicke i USA sa...

Alno gamla vore val finast, jag doptes sjalv i Njurunda for mina foraldrar bodde i Bredsand mina forsta 3 manader :- )

Pappa Nicke i USA sa...

Nej, vi firade Midsommar har i Auburn, Maine pa Midsommar dagen :- ) , det kan du lasa mer om pa www.sandbergs.us